Атестація педагогічних працівників

Атестація педагогічних працівників — це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

Атестація педагогічних працівників навчальних та інших закладів є обов’язковою.

Атестація може бути черговою або позачерговою.

Алгоритм роботи атестаційної комісії у період атестації педагогічних працівників

Етапи роботи Терміни виконання
І. Підготовчий етап
Вивчення документів, що представлені педагогічним працівником, який атестується. жовтень
Узгодження термінів проведення експертизи з педагогічним працівником, який атестується жовтень
ІІ. Етап вивчення педагогічної діяльності працівників
Експертиза професійної діяльності педагогічного працівника, який атестується:
  • відвідування уроків;
  • відвідування позаурочних заходів;
  • аналіз виконання навчальних програм, тощо.
листопад – березень
Експертиза результативності педагогічної діяльності працівника, який атестується:
  • діагностика рівня навчальних досягнень учнів (результати «зрізів знань», контрольних робіт, моніторингів тощо);
  • аналіз динаміки рівня навчальних досягнень учнів у між атестаційний період педагогічного працівника, який атестується;
  • результати участі учнів у олімпіадах, всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук, змаганнях, конкурсах тощо;
  • матеріально-технічне забезпечення навчального кабінету та його розвиток.
листопад – березень
Експертиза методичної (науково-методичної) та дослідницько-експериментальної діяльності педагогічного працівника, який атестується:
  • участь у предметних тижнях;
  • участь у методичному тижні;
  • участь у дослідницькій діяльності;
  • участь в експериментальній діяльності;
  • апробація підручників та програм;
  • участь у відкритих заходах навчального закладу (семінари, «круглі столи», конференції, педагогічні читання, тощо).
листопад – березень
Експертиза комунікативної культури педагогічного працівника, який атестується:
  • анкетування учнів;
  • психолого-педагогічне тестування, тощо.
листопад – березень
ІІІ. Підсумковий етап
Систематизація отриманих результатів та їх оброблення. Оформлення експертного висновку. Доведення експертного висновку до відома педагогічного працівника, який атестується. лютий – березень
Вересень
Пн.Вт.Ср.Чт.Пт.Сб.Нд.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
‡аповнґть електронну заЯву-анкету
’и Як?

Ќацґональна дитЯча гарЯча лґнґЯ
Ќацґональна гарЯча лґнґЯ
^ Вгору ^